vrijdag 11 december 2015

Laatste blog van de najaar 2015 baanbrekers op maandag 7 december j.l.

Alle koffers zijn gepakt en gewogen, een laatste kop koffie of iets anders met elkaar.

We bidden nog voor elkaar voor een goede reis en..... daar is de sjeroet.......... uitzwaaien. Ik blijf alleen achter, snuf...
Nog 2 weken blijf ik hier om nog wat te helpen bij Eliore en Marike.
 
Wat zijn deze 2 maanden omgevlogen en wat hebben we veel geleerd, gezien en gewerkt. Tot op de laatste dag!
Wat er voor mij in deze tijd uitsprong waren de gesprekjes met zowel joodse als arabische mensen die verlangen naar rust en vrede. Door de situatie is er angst bij beiden.

En toch hopen ze dat er Iemand zal komen die rust en vrede zal brengen. Ik weet dat alleen door Jezus die vrede zal komen, ik zie uit naar Zijn komst!

Joke

De laatste foto's op zondag 6 december jl...
Joke en Janny
...in het openbaar vervoer naar Ein Kerem
Johanna, Anja en Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten